Subject: Tartu vald, Kambja vald, Räni alevik, Heina tänava projekti kooskõlastamine - Transpordiamet
From: "Sven Zujev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 12:39:29 +0300

Tere!

Saadan teile „Tartu vald, Kambja vald, Räni alevik, Heina tänava
sademeveetorustik“, töö nr 24052 ning „Tartu maakond, Kambja vald, Räni
alevik, Heina tänava teed ja tehnovõrgud“, töö nr 2418, projektid üle
vaatamiseks ning kooskõlastamiseks.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/k9rjb1tzfqm63sd4y13mi/2418_PP_TL-Heina.asic
e?rlkey=tpowofjm9ay4qdtmdutp0l2vq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/k9rjb1tzfqm63sd4y13mi/2418_PP_TL-Heina.asi
ce?rlkey=tpowofjm9ay4qdtmdutp0l2vq&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.